martes, 14 de diciembre de 2010

A vida dentro e fóra do centro. Servizo web e ferramentas adicionais.

O noso centro, ao igual que todos, conta cunha páxina web ao servizo de toda a comunidade educativa.
Tamén aproveito para apuntar a preocupación porque día a día esteña actualizada, de feito, poderedes ver algunhos post relacionados con comentarios que fun realizando no blog sobre o Camiño, as Xornadas, etc...
Quizais, o que máis destaca é a pretensión de que sexa unha páxina web feita por/desde os alumnos para que os ususarios sexan principalmente os alumnos. Isto pódese apreciar pola grande cantidade de apartados que figuran na galería e nos apartados da esquerda (que xeralmente conducen a blogs debidamente privatizados) como son Blogoteca, Para nen@s, Actividades...e incluso a aplicación que a biblioteca dispuxo e desde a que se traballa especialemente dende o centro para fins xa comentados en post anteriores deste blog.
Debido á gran cantidade de información elaborada e ao pouco tempo do que dispoño para comentala (de feito isto estouno a facer dende a aula TIC do centro), comentareivos só a aplicación de blogoteca no referente á aula de inglés, por dúas razóns: o feito de ser a miña especialidade e que foi un proxecto que levamos a cabo na elaboración do material para  u.d. no meu grupo no curso de NTs, polo que vos resultará máis familiar:
Trátase dun blog, ó que se accede con clave, e no que se poñen actividades en modo foro para que o alumnado poida facer un seguemento participativo sen atoparse condicionados espacio-temporalmente pola aula. Estanse a conseguir bos resultados en canto á participación que logo repercuten positivamente xa que se lles nota aos nenos maior soltura e espírito participativo logo a nivel de aula, pese a que a realidade de familiarización dos nenos cos programas informáticos é heteroxénea. Podemos atopar material de 1º a 6º de Primaria, dende formatos Power Point ou pdf ata  outros novos que se comezaron a facer dende as reunións do equipo TIC, como xa puiden compobar coa pequena montaxe que se fixo de tres actividades audio-corporais e plásticas realizadas en horario de clase, o que resulta un claro exemplo do comentado noutras entradas sobre a boa acollida que tiveron esas promocións e a implicación que conlevou.

No hay comentarios:

Publicar un comentario